29 Nisan 2015 Çarşamba

josep anlattı 5

josep'in annesi en sevdiği armutlardan getirdi
ve köpeği maxi onu hiç yalnız bırakmadı

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

göl kenarında sabahlayan gençler ayılmaya başlayınca durumun ciddiyetini fark ettiler
linda'nın gölde boğulduğunu gece karanlıkta da göremediklerini düşündüler o yüzden gündüz tekrar aramaya başladılar - artık öldüğünü kabullenip en azından cesetini bulmak istiyorlardı
ama yoktu - linda gölde değildi
en derin yeri gölün ortası hemen hemen oraya kadar yüzüp baktılar ama yoktu
josep kendinde değildi ağlıyordu tüm gençler ne yapacaklarını bilmiyor ve korkuyorlardı
paul en yakın arkadaşı hep yanındaydı onu hiç bırakmadı

tüm arkadaşlar bir karar aldılar ve o gece olanları kimseye söylemeyeceklerdi
soranlara linda'nın sabah onlar uyurken gittiğini kimsenin görmediğini söyleyeceklerdi
herkes evlerine dağıldı
paul josep ile çiftlik evine geldi kendilerini toparlamaları gerekiyordu perişan haldelerdi
çok geçmeden linda'nın anne ve babası çiftlik evine kızlarını sormaya geldiler
sabah uyanınca arayacağını söylemişti ama linda'nın telefonu kapalıydı hala anne ve babası çok telaşlıydı
josep ve paul konuştukları gibi hiçbir şeyden haberleri olmadığını sabah uyandıklarında linda'nın gitmiş olduğunu söylediler hatta onlarda telaşlanmış gibi davranmaya başladılar
linda'nın anne ve babası bir şey fark etmese de josep'in ailesi bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı
böyle delicesine aşık olan bir genç kız arkadaşını bunca saattir nasıl aramaz ya da yalnız gitmesine nasıl müsade edebilirdi ki?
linda'nın ailesi polise başvurmak üzere gidince gençler gerçekten endişe duymaya başladılar çünkü o zaman göl evine gelecek belki de ceseti bulacaklardı.
çiftlik evinde rahat edemedikleri için üniversiteye arkadaşlarıyla buluşmaya gittiler.
her kafadan bir ses çıkıyor herkes telaşlı ne yapacaklarını düşünüyordu
gençler katil olduklarını düşünerek bu beladan bir kurtuluş yolu arıyorlardı
çok geçmeden telefon geldi polisler göl evinde aramak yapmak için gelmişler ve o gün bulunan herkesten ifade alacaklardır.
bu haberle gençler çaresiz göl evine giderler yol boyunca aynı ifadeyi vermek için ezber yaparlar
hepsi bitip hepsi vahim bir haldedir
josep'in ve linda'nın ailesi polislerle birlikte göl evindedirler
gençler onların yanına giderler
polisler bir yandan etrafı ararken bir yandan da gençlere soru sormaya başlayacaktır ki
bir feryat sesi gelir- gölün karşı tarafından-ağaçlıkların içinden geliyordur
bu linda'nın sesi - josep! josep! yardım edin diye bağırıyordu
hep birlikte sese doğru koşmaya başladılar
ağaçlıkların içinden linda göründü koşarak geliyordu hemen annesine sarıldı ve o anda bayıldı
sağlık ekiblerine haber verdiler ve hemen hastaneye gittiler
josep ve birkaç arkadaşı da yanındaydı ve paul
gençler şaşkındı soru soramıyor ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı
linda kendine geldiğinde arkadaşlarını suçlu duruma düşürmemek için onu göle attıklarını söylemedi
'gece herkes uyuduğunda biranda uyandım çok susamıştım birkaç içki şişesi vardı..(duraksayarak anlatıyordu) manzara çok güzeldi ay ışığı göle vurmuştu ben..ben çok hatırlamıyorum sarhoştum göle doğru yürüdüm ve dengemi kaybedip göle düştüm o sırada bayılmışım sanırım..uyandığımda gölün diğer tarafına doğru uyanmıştım kendimde değildim korktum o ağaçlık yoldan çıkabileceğimi sandım ama kayboldum daha fazla gidemeyince de geri geldim'

bu açıklama yeterli gibi görünse de herkesin aklında sorular kalmıştı ama şuan için tek önemli olan linda'nın sağlıklı olmasıydı
linda kimseyi ele vermemişti bunu neden yapmıştı..josep'i sevdiği için mi
ya da linda o gölden nasıl ve ne zaman çıkmıştı neden kaçmıştı josep ve paul birşeylerin yolunda gitmediği anladılar ama şimdi sırası değildi
linda'yı ailesi evine götürdü ve herkes derin bir nefes aldı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder